A Mazda też chyba ma tylko trzy konfiguracje: dobra,lepsza ,najlepsza i to koniec ,tak że coś jest z tym dalekim wschodem
Dlaczego nie warto kupować koreańskich samochodów?
Zwiń
X
-
Sebastian
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
Była Black ELEGANCE by sebastian7905
Wczasy nad morzem - klik
-
-
No własnie kolego, nie własnie. Ja od paru stron pisze o I40 i Optimie i ogólnie klasie średniej, a ty wchodzisz w dyskusję i odpowiadasz mi pisząc o klasie kompakt, to kto tu powienien czytać dokładnieZamieszczone przez kylo76Poza tym czytaj dokładnie
No jakoś nie mogę.Zamieszczone przez kylo76Wyobraź sobie, że czytałem
[ Dodano: Czw 06 Lis, 14 14:29 ]
Powaznie ?? Przecież juz od jakiegos czasu trąbili, że Accord na europę jest przygotowywany i będzie niebawem.Zamieszczone przez gebekNo i bedziecie miec ''unikatowe auto','caly czas aktualny model,bez nastepcy...bo go wycofuja z Europy .
Szkoda by było gdyby Accord nie miał w Europie nastepcy, ale jakos nie wierze, aby Honda odpuściła sobie klasę średnią.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Nie mają wyboru jeszcze kilka lat temu sprzedawali po 30k szt rocznie,a już w roku ubiegłym 8k a w tym skonczy sie grubo poniżej 5k.Niestety :?Zamieszczone przez BigSzkoda by było gdyby Accord nie miał w Europie nastepcy, ale jakos nie wierze, aby Honda odpuściła sobie klasę średnią.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
W calej Europie sprzedano w zeszlym roku 3300 szt. Accordow....a dla porownania 150000 szt. Passatow.Zamieszczone przez BigPowaznie ?? Przecież juz od jakiegos czasu trąbili, że Accord na europę jest przygotowywany i będzie niebawem.
Szkoda by było gdyby Accord nie miał w Europie nastepcy, ale jakos nie wierze, aby Honda odpuściła sobie klasę średnią.
_________________
Wiec jaki ma to sens :szeroki_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
To proste. Sztywne konfiguracje, to prostsze procesy produkcyjne, czyli mniejsze koszty i mniejsze ryzyko, że coś się popieprzy w trakcie produkcji.Zamieszczone przez sebastian7905A Mazda też chyba ma tylko trzy konfiguracje: dobra,lepsza ,najlepsza i to koniec ,tak że coś jest z tym dalekim wschodem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tem2To proste. Sztywne konfiguracje, to prostsze procesy produkcyjne, czyli mniejsze koszty i mniejsze ryzyko, że coś się popieprzy w trakcie produkcji.Zamieszczone przez sebastian7905A Mazda też chyba ma tylko trzy konfiguracje: dobra,lepsza ,najlepsza i to koniec ,tak że coś jest z tym dalekim wschodem
Ano tak jest. Czy toyka, czy mazda czy honda, czy ta nieszczęsna korea. Oni wszyscy nie rozdrabniają się tylko mają kilka opcji gotowych z maleńka ewentualni lista dodatków w kilku pozycjach i bierzesz pan co jest albo wypad z baru. Japonia tez nie ma u nas t-benzyn, diesle są podobnie "zajebiste" jak inne (no poza 2,2 hondy), plastiki w nowej ave tez trzeszczą, szmata bywa słabiutka z wyglądu ale to japonia i nikt nie płacze :wink: .
Ale co do Accorda :shock: W teorii tak zachwalana, tak u nas wielbiona...ale w teorii tylko i na forach. Jak widać zakupy cieniutkie.
Komentarz
-
-
A auta i tak są droższe niż europejskie odpowiedniki.Zamieszczone przez tem2...to prostsze procesy produkcyjne, czyli mniejsze koszty...Zamieszczone przez sebastian7905A Mazda też chyba ma tylko trzy konfiguracje: dobra,lepsza ,najlepsza i to koniec ,tak że coś jest z tym dalekim wschodem
Komentarz
-
-
I Honda chce się utrzymać w Europie ze sprzedaży Civiców? :lol:Zamieszczone przez gebekW calej Europie sprzedano w zeszlym roku 3300 szt. Accordow....a dla porownania 150000 szt. Passatow.Zamieszczone przez BigPowaznie ?? Przecież juz od jakiegos czasu trąbili, że Accord na europę jest przygotowywany i będzie niebawem.
Szkoda by było gdyby Accord nie miał w Europie nastepcy, ale jakos nie wierze, aby Honda odpuściła sobie klasę średnią.
Wiec jaki ma to sens :szeroki_usmiechPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Ciekawe na ile i czy w ogóle sytuacja się zmieni jak Honda do Civiców wprowadzi turbobenzyny. Cena to jedna kwestia, ale w obecnym Civicu wybór silników 1.8 vtec (+ ewentualnie 1.4 benz w hatch) oraz 1.6 diesel to lekka nędzaZamieszczone przez AdamBKtórych z też za wiele na drogach nie widaćZamieszczone przez NortheuszI Honda chce się utrzymać w Europie ze sprzedaży Civiców? :lol:
. Civic Tourer ma w ofercie tylko jednego benzyniaka i jednego diesla.
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Maja sie skoncentrowac na...Civic,CRV,HRV.Zamieszczone przez AdamBKtórych z też za wiele na drogach nie widaćZamieszczone przez NortheuszI Honda chce się utrzymać w Europie ze sprzedaży Civiców? :lol:
Ale co im z tego wyjdzie,to czas pokaze.
Bylo kilka info,ze maja Accorda zastapic najnowsza Acura TLX,ktora ''dostala''najnowsza
8 biegowa skrzynie dwusprzeglowa i 9 biegowy klasyczny automat.
Ale brak im nadal ''typowych europejskich silnikow''.Maja tylko 2,4 litra 4 cyl i 3,5 l V6.
To sie sprawdza na swiecie,ale nie u nas.
Musieli by adaptowac te nowe t benzyny,do tej karoserii specjalnie na rynki europejskie.
Przy takiej sprzedazy,to chyba nieoplacalne.
Tak wiec pewna era sie skonczy :cry:Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Toyota zastanawia się nad wycofaniem Avensisa z oferty (globalnie) do 2018 r. Mają się skupić na crossoverach i hybrydach. Wszystko przez coraz mniejsze zainteresowanie samochodami w klasie średniej. Z japończyków pozostaje tylko Mazda 6 oraz Lexus i Infiniti, ale cenowo to już zupełnie inny poziom, chociaż segment ten samZamieszczone przez gebekTak wiec pewna era sie skonczy
.
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
Komentarz